1. Paradigmi ženstvenostiAlenka Černe, 2012, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, film, fotografija, ženske, erotizem, stereotipi, simbolizem, ... Keywords: diplomske naloge, film, fotografija, ženske, erotizem, stereotipi, simbolizem Published: 15.10.2013; Views: 6101; Downloads: 422
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
2. Vpliv vode v fotografijiAnja Perše, 2013, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, fotografije, abstraktna fotografija, umetniška fotografija, voda v fotografiji, ... Keywords: diplomske naloge, fotografije, abstraktna fotografija, umetniška fotografija, voda v fotografiji Published: 15.10.2013; Views: 5555; Downloads: 401
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
3. Grozljive podobe vsakdanaLuka Dolmark, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, estetika, estetika grdega, grdo, lepo, fotografija, slikarstvo, film, ... Keywords: diplomske naloge, estetika, estetika grdega, grdo, lepo, fotografija, slikarstvo, film Published: 22.01.2015; Views: 6031; Downloads: 327
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
4. V iskanju sreče in surfarska fotografijaMiha Godec, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Keywords: diplomske naloge, surfi, surfarska fotografija, valovi, zgodovina, šport, deskanje na vodi, kreativni portreti Published: 22.01.2015; Views: 4876; Downloads: 283
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
5. Tri ženskeGaja Kutnjak, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, medgeneracijski odnosi, ženske, simbolika, fotografija, fotografija na platno... Keywords: diplomske naloge, medgeneracijski odnosi, ženske, simbolika, fotografija, fotografija na platno Published: 16.03.2015; Views: 5745; Downloads: 380
Fulltext (5,47 MB) This document has many files! More...
|
6. Avtorjeva refleksija okolja in družbeSaša Mrak, 2016, undergraduate thesis Abstract: S pisnim delom diplomske naloge se osredotočam na sam razvoj dokumentarne fotografije in posledično na rojstvo nove veje fotografije – ulična ali street fotografija. Spraševal sem se, kaj me tako pritegne pri takšni zvrsti podob. Glavni razlog je razumevanje nastanka fotografije, da so to podobe realnih situacij, ki so nezaigrane, bizarne in nepredstavljive. Pri ulični fotografiji je najpomembnejši avtorski pogled, kako izbereš motiv, kako pristopiš do subjekta in kako ga boš prikazal. S tem podaš svoj pečat in ustvariš nekaj povsem osebnega in neponovljivega. Namen preučevanja uličnih fotografov je, da bi izvedel, kakšen je njihov delovni proces, zakaj so se avtorji odločili nekaj fotografirati, ali je vse zelo premišljeno vnaprej ali je lahko spontano.
V praktičnem delu sem se sam osredotočil na beleženje ljudi in okolja Nove Gorice in poskušal sestaviti avtorski pogled na trenutno stanje ljudi v svetu hitrega življenja, finančne krize in tehnološkega razvoja. Svoj odnos in zanimanje do ulične fotografije sem začel razvijati na podlagi odvračanja inscinirane ali studijske fotografije, nečesa, kar je estetsko dovršeno in umetno. Ujetje dogodka, ki se pojavi enkratno, ne preseže še tako popolne nerealno ustvarjene podobe. Prepričan sem, da moraš s fotografijo tudi nekaj sporočiti. S tem, ko združiš sporočilo v realno situacijo, je opazovalec nad videnim šokiran, presenečen in mu toliko bolj verjame, ker ve, da se je zgodilo, in je tudi sam del tega. Gre torej za moč vizualne podobe, kritičnost. V fotografskih delih različnih avtorjev lahko z opazovanjem vidimo glavno nit sporočila. Nekateri fotografirajo ljudi in s tem posredujejo socialno podobo, kjer je osrednji element človek, medtem ko nekateri svojo kritiko podajo skozi podobe okolja, socialne krajine.
Glavni namen ulične fotografije je zaznavanje dogajanja v okolici eksistence človeka. Ustvarjanje fotografije ne sme biti kontrolirano, temveč mora biti fotograf kot del sheme, spremljati mora dogajanje, poslušati, zanimati ga mora okolje, v katerem je. Zato raziskujem, kaj pomeni ulična fotografija, kateri so njeni temelji, pravila, če jih sploh lahko ima.
Ali fotografija sploh lahko deluje kot prikaz stanja človeštva? Found in: ključnih besedah Summary of found: ...nove veje fotografije – ulična ali street fotografija. Spraševal sem se, kaj me tako pritegne... Keywords: dokumentarna fotografija, ulična fotografija, avtorski pogled, glavna nit, sporočila, kritičen, socialna podoba, socialna krajina Published: 01.02.2017; Views: 5236; Downloads: 277
Fulltext (4,02 MB) |
7. Nadrealistično razumevanje sanj v sodobni fotografijiInes Ozimek, 2018, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu se ukvarjam s pojmom nadrealizma kot gibanja in stila v umetnosti. Namen naloge je predstavitev lastnosti nadrealističnega gibanja. Osmislim povezavo med umetnostjo, upodobitvijo sanj, ter smernicami nadrealizma. Orišem Jungovo in Freudovo pojmovanje sanj. Hkrati podam skupne smernice nadrealizma in psihoanalitičnega interpretiranja sanj in se navežem na fotografski medij kot možnost manipulacije in uporabe sodobnih tehnik. Na koncu skozi svoje lastno delo dajem pomen vsem dotedanjim nadrealističnim raziskavam, ki jih v delu s pridom izkoristim. Proces lastne fotografske serije razčlenim od ideje do končnega izdelka. Navedem tehnične in vsebinske napotke za izvedbo foto manipulacij. Svoje sanje in s tem fotografsko serijo interpretiram iz psihoanalitičnega vidika. Ugotavljam, da je nadrealistična umetnost tesno povezana s sanjskim svetom. Nadrealistična umetnost izraža potrebo po razbijanju vrednot, ki odsevajo realnost. Umetniki s pomočjo tehnike avtomatizma upodabljajo motive, ki temeljijo na podzavestnih vsebinah. Pri tem se opirajo na Freudovo simboliko sanj. Ne iščejo razlag podzavestnega, temveč osvoboditev duha. Found in: ključnih besedah Summary of found: ... fotografija, Freud, Jung, nadrealizem, psihoanaliza, sanje... Keywords: fotografija, Freud, Jung, nadrealizem, psihoanaliza, sanje Published: 27.09.2018; Views: 3425; Downloads: 177
Fulltext (1,81 MB) |
8. Upodobitev ženskega lika v modni fotografijiTeotim Logar Zorn, 2019, master's thesis Abstract: Magistrsko delo Upodobitev ženskega lika v modni fotografiji obravnava zgodovino razvoja modne fotografije in njenega načina upodobitve ženskega lika. Naloga je razdeljena na dva dela, ki iz različnih vidikov razlagata žensko vlogo v modni fotografiji. Prvi del se opira na izbrane modne fotografije in preko njih razlaga razvoj modne fotografije od njenega začetka do danes. Dotika se tudi družbene situacije posameznega obdobja, ki je ključna za razumevanje vsebine modne fotografije. Drugi del se posveča teoretični razlagi ključnih dejavnikov, ki tvorijo modno fotografijo in se dotika učinka modne fotografije na gledalca, vpliva feminizma na modno fotografijo, modernizacije družbe, teorije spola in razvoja idealne ženske podobe.
Za temo raziskovanja sem se odločil zaradi želje po poglobljenem razumevanju vpliva fotografije na družbo in njene izpovedne vrednosti. Magistrsko delo se osredotoča na upodobitev ženskega lika tako, da se posveča predvsem interpretaciji fotografij, pristopa ter stila njihovih avtorjev in opredeljevanju razlike med realno in idealno žensko podobo.
Po teoretičnem delu sledi opis praktičnega dela magistrske naloge, fotografske serije z naslovom Digitalizacija. Ta obravnava interpretacijo človeškega vstopanja v digitalni svet in prikazuje variacijo njegovega človeškega doživljanja.
V zaključku bom pojasnil svoj vidik na razvoj modne fotografije in njen spremenjen vpliv na družbo ter opredelil razlike med resnično in upodobljeno žensko podobo. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...ženstvenost, feminizem, seksizem, fetiš, pripovedna vrednost, modna fotografija, družbena kritika, analogno-digitalno, vizualna umetnost... Keywords: idealizacija, človeško telo, spol, ženstvenost, feminizem, seksizem, fetiš, pripovedna vrednost, modna fotografija, družbena kritika, analogno-digitalno, vizualna umetnost Published: 11.11.2019; Views: 3660; Downloads: 171
Fulltext (5,65 MB) |
9. |
10. |