1. Ocena in predlogi za izboljšave spletišča Univerze v Novi GoriciZlatko Dolić, 2011, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, internet, spletne strani, spletišče, ... Keywords: diplomske naloge, internet, spletne strani, spletišče Published: 15.10.2013; Views: 4461; Downloads: 360
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
2. Predstavitev multimedijskega učnega gradiva na spletuKlemen Maver, 2007, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, spletni portali, internet, animacije, ... Keywords: diplomske naloge, spletni portali, internet, animacije Published: 15.10.2013; Views: 4993; Downloads: 336
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
3. Oblike elektronskega komuniciranja v poslovanju podjetja Business SolutionsIgor Kukanja, 2011, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, elektronsko komuniciranje, elektronsko poslovanje, internet, intranet, ekstranet, ... Keywords: diplomske naloge, elektronsko komuniciranje, elektronsko poslovanje, internet, intranet, ekstranet Published: 15.10.2013; Views: 5627; Downloads: 463
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
4. Strateški načrt vzpostavitve spletne trgovine z otroško opremoMirka Peršič Perkon, 2008, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, internet, spletne trgovine, ... Keywords: diplomske naloge, elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, internet, spletne trgovine Published: 15.10.2013; Views: 4779; Downloads: 375
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
5. Predstavitev zastopniškega podjetja na svetovnem spletuAndrej Tavčar, 2008, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani, ... Keywords: diplomske naloge, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani Published: 15.10.2013; Views: 5324; Downloads: 370
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
6. Izbira ponudnika internetnih storitev za gospodinjstvoMatjaž Kavčič, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, internet, ponudniki internetnih storitev, kriteriji, ... Keywords: diplomske naloge, internet, ponudniki internetnih storitev, kriteriji Published: 15.10.2013; Views: 5776; Downloads: 385
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
7. Spletna zgodbaMarko Por, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja... Keywords: diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja Published: 20.02.2015; Views: 5940; Downloads: 385
Fulltext (4,40 MB) This document has many files! More...
|
8. ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIHTimotej Kompara, 2018, undergraduate thesis Abstract: Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav.
V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev.
Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka... Keywords: mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka Published: 18.12.2018; Views: 3892; Downloads: 168
Fulltext (772,95 KB) |
9. Advertising Strategies and New MediaAleš Vaupotič, unpublished conference contribution Abstract: The new media introduce new communicative constellations in all fields of human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances). However, the human receptive capabilities are limited. The presentation shows a number of themes and communicative strategies that have been used in real advertising campaigns to point to possible approaches to creating new channels of communication.
Predavanje v sklopu “prenosa znanja” v projektu “Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI”, 31. maja 2017, ob 9.00. uri na Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina). Found in: ključnih besedah Summary of found: ...human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances).... Keywords: novi mediji, oglaševanje, internet Published: 07.03.2018; Views: 3777; Downloads: 0
Fulltext (98,45 KB) |
10. NIč ni resnično, vse je dovoljenoBoris Veler, Miha Poberaj, Blažka Müller Pograjc, Barbara Pregelj, Robert Tekavec, Primož Pobevšek, other performed works Abstract: moderiranje okrogle mize v mladinskem klubu Jedro, 2. marca 2018 ob 17h Found in: ključnih besedah Summary of found: ... internet, literatura, odvisnost, kazniva dejanja, internetna varnost... Keywords: internet, literatura, odvisnost, kazniva dejanja, internetna varnost Published: 10.04.2018; Views: 3447; Downloads: 0
Fulltext (195,32 KB) |