Repository of University of Nova Gorica

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Analiza skladnosti koncepta poslovnega dogodka s ciljem utrjevanja strategije lastne blagovne znamke v visokotehnološkem podjetju : /
Authors:Pavletič, Jani (Author)
Milost, Matejka (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf Jani_Pavletic.pdf (1,06 MB)
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper (mb11)
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PTF - Faculty of Engineering and Management
Abstract:V diplomskem delu smo se osredotočili pretežno na organizacijo poslovnega dogodka in njegovo skladnostjo s poslovnimi in strateškimi cilji podjetja. Govorili bomo pretežno o eni izmed poslovnih enot podjetja Instrumentation Technologies, in sicer poslovni enoti Libera. Podjetje Instrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za pridobivanje povratnih informacij s strani končnih odjemalcev. Izvedli smo analizo obstoječega stanja v podjetju, analizirali ciljni segment, konkurenco in pretekle poslovno-marketinške dogodke Libera Workshop. Na koncu smo podali tudi rezultate anket o zadovoljstvu udeležencev letošnjega dogodka Libera Workshop in predloge za nadaljnjo delo. Namen diplomskega dela je ugotoviti skladnost koncepta in organizacije poslovno-marketinškega dogodka Libera Workshop z vizijo in poslovnimi cilji podjetja Instrumentation Technologies na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedbe empirične raziskave.
Keywords:Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje.
Year of publishing:2017
Source:Nova Gorica
COBISS_ID:4920827 Link is opened in a new window
URN:URN:SI:UNG:REP:MX4V6IGK
Views:3099
Downloads:194
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:Document is not linked to any category.
:
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back