Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Advertising Strategies and New Media
Avtorji:Vaupotič, Aleš (Avtor)
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:3.15 - Prispevek na konferenci brez natisa
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:The new media introduce new communicative constellations in all fields of human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances). However, the human receptive capabilities are limited. The presentation shows a number of themes and communicative strategies that have been used in real advertising campaigns to point to possible approaches to creating new channels of communication. Predavanje v sklopu “prenosa znanja” v projektu “Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI”, 31. maja 2017, ob 9.00. uri na Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina).
Ključne besede:novi mediji, oglaševanje, internet
Leto izvedbe:2017
Kraj izvedbe:Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina)
COBISS_ID:5123323 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:1QQ4G2JU
Število ogledov:3769
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj