Title: | Predstavitev projekta veSeLOL branje |
---|
Authors: | ID Pregelj, Barbara, Univerza v Novi Gorici (Author) ID Brankovič, Lara (Author) ID Cukjati, Ana (Author) ID Vodovnik, Vanesa (Author) ID Orel, Maja (Author) ID Zlobec, Barbara (Author) |
Files: |
This document has no files that are freely available to the public. This document may have a physical copy in the library of the organization, check the status via COBISS. |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 3.15 - Unpublished Conference Contribution |
---|
Organization: | UNG - University of Nova Gorica
|
---|
Abstract: | V prispevku predstavljamo teoretski in praktično-izvedbeni okvir ter nekatere rezultate projekta veSeLOL branje, predvsem nekaj novejših didaktizacij slovenskih klasičnih besedil, kot so: Tržačan, Na klancu, Martin Krpan, Matkova Tina, Povodni mož, Tantadruj, Gosenica, Dogodek v mestu Gogi, Tilka in Hiša Marije Pomočnice. Didaktizacije so nastale ob uporabi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. Avtorice didaktizacij so uvodoma pregledale, kako navedena besedila obravnava šolska praksa in učbeniki, dodale svoj predlog z uporabo bralnomotivacijske strategije, to pa še nadgradile z dodatnimi aktivnostmi. Pod mentorstvom Barbare Pregelj so jih priravile študentke Univerze v Novi Gorici Ana Cukjati, Lara Brankovič, Vanesa Vodovnik in Maja Orel ter Osimska štipendistka Barbara Zlobec. |
---|
Keywords: | motiviranje za branje, slovenski klasiki, M. Sarto, Univerza v Novi Gorici |
---|
Place of performance: | Sežana |
---|
Year of performance: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-3897-b3090bae-92c7-5760-2e28-0ecbb0cfc26e |
---|
COBISS.SI-ID: | 5135355 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:W7B0W4QF |
---|
Publication date in RUNG: | 10.04.2018 |
---|
Views: | 5270 |
---|
Downloads: | 0 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |