Title: | Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina |
---|
Authors: | ID Milost, Mateja (Mentor) More about this mentor... ID Česen, Luka (Author) |
Files: | RAZ_Cesen_Luka_i2019.pdf (1,85 MB) MD5: 4CFCB30F06093B39EEA1E1CA368633C4
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | PTF - Faculty of Engineering and Management
|
---|
Abstract: | Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom.
V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti.
Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina.
V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike. |
---|
Keywords: | Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv |
---|
Place of publishing: | Nova Gorica |
---|
Year of publishing: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-4321-44876f1f-742a-bfa7-e73f-7ea395652b3b |
---|
COBISS.SI-ID: | 5364475 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:7CU7EILM |
---|
Publication date in RUNG: | 03.04.2019 |
---|
Views: | 5247 |
---|
Downloads: | 213 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |