Repository of University of Nova Gorica

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:VPLIV KOMUNICIRANJA NA UČINKOVITOST NABAVE-ŠTUDIJ PRIMERA VELIKEGA ELEKTROKOVINSKEGA PRIDELOVALNEGA PODJETJA
Authors:ID Papler, Drago (Mentor) More about this mentor... New window
ID Mešter, Feliks (Author)
Files:.pdf RAZ_Mester_Feliks_i2019.pdf (1,60 MB)
MD5: 1881250C830C5DF33E137A155ED95980
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:PTF - Faculty of Engineering and Management
Abstract:Magistrsko delo izhaja iz temeljnega motiva, to je doprinesti h konkurenčnosti podjetja v elektro-kovinski industriji, glede na zaznan problem v vrzeli komunikacije, ki vpliva na moteno opravljanje dela in posledično nižjo učinkovitost. Namen magistrskega dela je predstaviti model izboljšanega procesa nabave z vpeljavo izboljšav v vertikalni in horizontalni komunikaciji. Uvedba izboljšav v modelu nabave temelji na pridobljenih podatkih, z metodo intervjuva vodstvenega kadra in metodo anketiranja komercialistov v nabavi. Ugotavljamo, da je le za tretjino komercialistov nabave komunikacija ustrezna. Pretežno porabijo od 1 do 2 ure več dnevno za opravilo dela zaradi nejasnih procesov. Skoraj 2/3 zaposlenih v nabavi ni zadovoljnih z vertikalno komunikacijo in z njo povezani dodeljenih pristojnosti in odgovornosti. V proučevanem podjetju premalo posvečajo komunikaciji v procesih, kar so vzajemno potrdili tudi intervjuvani vodje, da vodstvo premalo pozornosti namenja komunikacijskim kanalom Na podlagi korelacije rezultatov kvantitativne in kvalitativne raziskave smo z metodo želva diagrama podali model izboljšane komunikacije v procesu nabave, ki vzajemno z uporabo informacijske podpore nadzorne plošče SAP omogoča manj nepotrebnega komuniciranja in podvajanja nalog. Oboje predstavlja praktično vrednost pri odpravi vrzeli za učinkovito opravljanje dela in rešitev problema na originalen način. Nabavni komercialisti na tak način organizacije dela in komunikacije lahko več časa namenijo strategiji nabave in komunikaciji z dobavitelji.
Keywords:komunikacija, učinkovitost, proces nabave, študij primera v elektro-kovinski industriji
Place of publishing:Nova Gorica
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/RUNG-4432-8fa26dff-bcac-bd16-8ca1-8416ff0e729f New window
COBISS.SI-ID:5364219 New window
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:047SVURG
Publication date in RUNG:03.04.2019
Views:3834
Downloads:197
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Title:Impact of communication on the efficiency of procuramnet-case studies a big electromechanical production company
Abstract:The essence of the master thesis is summarised in the abstract. Its length should be between 200 words and the length that guarantees that the Title, Abstract and Keywords all fit to one page. See also points 9 through 16 of Appendix 1.
Keywords:master thesis, mentor, text, publication


Back