Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Trženje v razmerah globalnega poslovanja
Avtorji:Drole, Maja (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/30Drole.pdf
 
.pdf 30Drole.pdf (520,00 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi je predstavljena oblika trženja, ki jo narekujejo globalni trendi. V prvem delu gre zgolj za analizo in predstavitev globalnega trženja na podlagi literature in drugih virov. Opredeljeni so pojem globalnega trženja, razvoj globalnega trženja, globalno okolje s poudarkom na avtomobilski industriji ter glavni štirje elementi trženjskega spleta. Drugi del se navezuje na uspešno globalno podjetje Iskra Avtoelektrika. V njem je prikazan celoten projekt nastopa Iskre Avtoelektrike na industrijskem sejmu. Sejemski nastop je namreč ena izmed pomembnih oblik komuniciranja na globalnem trgu.
Ključne besede:diplomske naloge, marketing, trgovina, avtomobilska industrija, Iskra Avtoelektrika
Leto izida:2006
Založnik:M. Drole
Št. strani:VIII, 49 str.
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:505339 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
URN:URN:SI:UNG:REP:DKX7FTLZ
Število ogledov:5068
Število prenosov:305
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This thesis describes special way of doing marketing, dictated by the global trends. In the first part the thesis deals with the analysis and explanations of global marketing, based on literature and other sources. There are explained the basic concepts of global marketing, the development of global marketing, the global environment with the stress on automotive industry and four key marketing mix elements. The second part is based on Iskra Avtoelektrika, a successful global company. It is explained how Iskra Avtoelektrika manages (runs on) the performance on industrial fair project. Fairs are namely the most important way of communication on global market.


Nazaj