Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Didaktično-metodični vidiki pouka slovenščine na slovensko-italijanskem kulturnem stiku
Avtorji:ID Melinc Mlekuž, Maja (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:V prispevku so predstavljeni izsledki obsežne aplikativne (primerjalne) empirične raziskave, ki so podali diagnozo narodne zavesti med mladimi na obeh straneh meje ter prognozo družbenega razmerja, kar bo zlasti v zamejskem prostoru vplivalo na prihodnjo didaktično strukturo pouka književnosti, podrobnejše diferenciranje ciljev, didaktičnih strategij, gradiv in metod pouka.
Ključne besede:pouk književnosti, didaktika književnosti, cilji pouka književnosti, slovenska šola v Italiji, narodna identiteta
Status publikacije:Objavljeno
Leto izida:2016
Št. strani:41-49; 51-59
PID:20.500.12556/RUNG-5732 Novo okno
COBISS.SI-ID:25905923 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:X6EYS6NH
Datum objave v RUNG:24.08.2020
Število ogledov:2376
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovanski jeziki na stičišču kultur : konferenčni e-zbornik : Mednarodno znanstveno srečanje mladih humanistov
Uredniki:Rok Andres
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
Leto izida:2016
ISBN:978-961-6715-20-1 (pdf)
Prireditelj konference:Študentska sekcija Slavističnega društva Slovenije, Fakulteta za humanistiko Univerze v Novi Gorici

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic-methodological aspects of teaching Slovenian in the Slovenian-Italian cultural contact area
Opis:The article presents the results of a comprehensive applicative (comparative) empirical research, which have presented a diagnosis of national consciousness among young people on both sides of the border and the prognosis of social relationships, which will (especially in the area behind the border) affect the future didactic structure of literature classes, a more precise differentiation of objectives, didactic strategies, materials and methods of lessons.
Ključne besede:literature classes, literature didactics, objectives of literature classes, Slovenian school in Italy, national identity


Nazaj