Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Sodobne spremembe didaskalij : primer besedil Simone Semenič
Avtorji:ID Zajc, Ivana, Raziskovalni center za humanistiko, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Članek predstavi spremenjeno vlogo didaskalij v sodobni slovenski dramatiki na primeru besedil Simone Semenič. Novi pojavi v didaskalijah njihova ustaljena pravila kršijo ali poudarijo. Didaskalije Simone Semenič poudarjajo pripovedno funkcijo tradicionalnih didaskalij. Nosilec te funkcije je lahko lik, ki izreka didaskalije, ali dramski avtor, s čimer je v besedilu poudarjen avtorski komentar, ki usmerja bralčevo interpretacijo besedila. Članek analizira vlogo didaskalij pri uokvirjanju dramskega dela in tvorbi metadrame.
Ključne besede:sodobna slovenska dramatika, didaskalije, pripovedovanje, naratologija drame, metadrama, uokvirjanje
Leto izida:2016
Št. strani:151-162
Številčenje:61, 3/4
PID:20.500.12556/RUNG-6904 Novo okno
COBISS.SI-ID:63162466 Novo okno
ISSN pri članku:0021-6933
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:MLPUZQWJ
Datum objave v RUNG:05.11.2021
Število ogledov:1568
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Leto izida:2016

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Contemporary changes in stage directions : The case of the texts of Simona Semenič
Opis:The article presents the changed role of stage directions in contemporary Slovenian drama in the case of the texts of Simona Semenič. New phenomena in stage directions are based on the traditional characteristics of stage directions, which are subverted or strongly emphasised. The stage directions of Simona Semenič emphasise the narrative function of traditional stage directions. The bearer of this feature can be a character who gives stage directions or the dramatic author, in which case the author's comment is highlighted in the text, thus guiding the reader's interpretation. The article analyses the role of stage directions in framing the dramatic work and in the formation of metadrama.
Ključne besede:contemporary Slovenian drama, stage directions, narration, narratology of drama, metadrama, framing


Nazaj