Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
University of Nova Gorica
University
Study
Research
Repository of University of Nova Gorica
About
Search
Browse
Statistics
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Osnove ekonomike podjetja za inženirje
Authors:
ID
Bizjak, Franc
(Author)
Files:
This document has no files. This document may have a physical copy in the library of the organization, check the status via
COBISS.
Language:
Slovenian
Work type:
Higher education textbook
Organization:
UNG - University of Nova Gorica
Keywords:
podjetništvo
,
gospodarsko poslovanje
Place of publishing:
V Novi Gorici
Place of performance:
V Novi Gorici
Publisher:
Založba Univerze
Year of publishing:
2008
Year of performance:
2008
Number of pages:
259 str.
PID:
20.500.12556/RUNG-7299
COBISS.SI-ID:
228354816
ISBN:
978-961-6311-41-0
UDC:
658(075.8)
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:CK0OAGOX
Publication date in RUNG:
25.04.2022
Views:
8704
Downloads:
0
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BIZJAK, Franc, 2008,
Osnove ekonomike podjetja za inženirje
[online]. V Novi Gorici : Založba Univerze. [Accessed 30 March 2025]. ISBN 978-961-6311-41-0. Retrieved from: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=7299
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Similar works from other repositories:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Secondary language
Language:
Undetermined
Keywords:
Podjetja
Back