Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
University of Nova Gorica
University
Study
Research
Repository of University of Nova Gorica
About
Search
Browse
Statistics
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Žanri in tabu teme v otroških in mladinskih proznih delih Dese Muck
Authors:
ID
Bednařik, Nina
(Author)
ID
Pregelj, Barbara
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
http://www.ung.si/~library/diplome/SLOVENISTIKA/28Bednarik.pdf
28Bednarik.pdf
(516,38 KB)
MD5: CFB0D3D2DDB97634B279D08450AA9AC3
Language:
Slovenian
Work type:
Undergraduate thesis
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
FH - Faculty of Humanities
Keywords:
diplomske naloge
,
tabu teme
,
žanrski sinkretizem
,
detabuiziranje
,
otroška proza
,
mladinska proza
Place of publishing:
Nova Gorica
Publisher:
N. Bednařik
Year of publishing:
2011
Number of pages:
VII, 78 str.
PID:
20.500.12556/RUNG-820
COBISS.SI-ID:
2005755
UDC:
82-93
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:M4XNNQAT
Publication date in RUNG:
15.10.2013
Views:
7368
Downloads:
721
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BEDNAŘIK, Nina, 2011,
Žanri in tabu teme v otroških in mladinskih proznih delih Dese Muck
[online]. Bachelor’s thesis. Nova Gorica : N. Bednařik. [Accessed 30 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=820
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Similar works from other repositories:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back