Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Statistika RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Milost

Vseh ključnih besed je 45, ki se skupaj pojavijo 46 krat.
1 ključnih besed (2.22 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (4.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%optimizacija
1xračunalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja, Superračunalništvo, urejanje sprememb na merilnih mestih, trženjski ukrepi., združevanje podjetij, poslovni proces, poenotenje, Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave, sociodemografski vpliv, analiza, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, spletna trgovina, varnostne rešitve, JIT, VMS, SWOT, konkurenčne prednosti., Poslovni procesi, psihična priprava na nastop športnika, poslovna uspešnost, čustveno inteligenten vodja, doseganje športne uspešnosti, Traditional marketing, digital marketing, key performance indicators, advantages and disadvantages, Strategija trženja, trženjske aktivnosti, metrics, comparison, effectiveness, data, performance, Čustvena inteligenca