Title: | Didaktično-metodični vidiki pouka slovenščine na slovensko-italijanskem kulturnem stiku |
---|
Authors: | Melinc Mlekuž, Maja (Author) |
---|
Files: | This document has no files. This document may have a phisical copy in the library of the organization, check the status via COBISS.  |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized (r6) |
---|
Tipology: | 1.08 - Published Scientific Conference Contribution |
---|
Organization: | UNG - University of Nova Gorica |
---|
Abstract: | V prispevku so predstavljeni izsledki obsežne aplikativne (primerjalne) empirične raziskave, ki so podali diagnozo narodne
zavesti med mladimi na obeh straneh meje ter prognozo družbenega razmerja, kar bo zlasti v zamejskem prostoru vplivalo
na prihodnjo didaktično strukturo pouka književnosti, podrobnejše diferenciranje ciljev, didaktičnih strategij, gradiv in
metod pouka. |
---|
Keywords: | pouk književnosti, didaktika književnosti, cilji pouka književnosti, slovenska šola v Italiji, narodna identiteta |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
Number of pages: | 41-49; 51-59 |
---|
COBISS_ID: | 25905923  |
---|
URN: | URN:SI:UNG:REP:X6EYS6NH |
---|
Views: | 1391 |
---|
Downloads: | 0 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | Document is not linked to any category. |
---|
:
|
|
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |