Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
University of Nova Gorica
University
Study
Research
Repository of University of Nova Gorica
About
Search
Browse
Statistics
Login
Statistics of RUNG
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (4)
Yue Ma:
Impact of the label on the purchasing decision process of female Chinese consumers
Matej Zaro:
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra
Domen Jogan:
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar)
Miha Sirk:
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg
Other documents (4)
Vanesa Klinec, Tereza Valentinčič, Kristina Cotič, Katarina Marković, Natallia Person, Yue Ma:
Marketinška raziskava o potrebah usposabljanj s področja vinogradništva, vinarstva, promocije in trženja vina na področju primorske vinorodne dežele
Johana Radojević:
Predlog marketinškega načrta za obogatitev ponudbe vinske turistične destinacije
Javornik Lara:
Uvedba blagovne znamke na tuji trg
Aleksa Spasić:
Marketing plan for the launch of 'Rskavac' wine