Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
University of Nova Gorica
University
Study
Research
Repository of University of Nova Gorica
About
Search
Browse
Statistics
Login
Statistics of RUNG
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (1)
Mariam Parekhelashvili:
Brand introduction on the Slovenian market: case study Gurieli tea
BSc theses (35)
Jernej Štrancar:
Analiza strategije uvajanja novega mobilnega telefona na slovenski trg
Metka Lisjak:
Analiza ponudbe in povpraševanja na trgu nepremičninskih zavarovanj v Sloveniji
Jasmina Štrancar:
Optimizacija organiziranosti prodajne službe izbranega podjetja
Jelena Andrlič:
Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
Urška Pirih Čargo:
Analiza komuniciranja Komunale Nova Gorica na področju ločevanja gospodinjskih odpadkov
Šaza Babić:
Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Emanuela Alibabić:
Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
Saša Pipalovič:
Trženje kompatibilnih rezervnih delov za tovorna vozila
Nejc Bat:
Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
Andrej Cvetrežnik:
Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
Maja Drole:
Trženje v razmerah globalnega poslovanja
Igor Bagon:
Trg spletnih sportnih stavnic in razvoj prodajne mreže v Italiji
Mišo Stjepanović:
Strategija uvajanja inovativnih dilatacijskih izdelkov na slovenski trg
Staš Kodele:
Razvoj in uvajanje novega izdelka na ciljni trg
Samo Hafner:
Uvajanje nove blagovne znamke visokotlačnih čistilcev Comet na slovenski trg
Aleksander Boškin:
Marketing izdelkov iz furnirja
Jasmina Manfreda:
Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
Filip Križman:
Tržna analiza čistilcev zraka z vgrajenimi filtri na osnovi fotokatalize
Kristjan Brumat:
Strategija vstopa podjetja na tuji trg
Mirka Peršič Perkon:
Strateški načrt vzpostavitve spletne trgovine z otroško opremo
Janja Kragelj:
Trženje inteligentnih tkanin iz skupine Protexmax
Janja Mikuž:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
Sabina Cverle:
Tržna analiza ter načrtovanje strategije vpeljave ledenih kozarcev na slovenski trg
Ana Gabrijelčič:
Učinkovitost internega komuniciranja v podjetju Inclub d. o. o.
Miha Vogrinčič:
Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranje
Petra Marc:
Analiza in predlog izboljšav spletne strani izbranega podjetja
Teo Činej:
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
Martina Kornhausler:
Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC
Peter Škrlj:
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Erik Clemente:
Načrt trženja glasbenega festivala
Kristina Skrt:
ANALIZA UMEŠČANJA MULTIKULTURNEGA SREDIŠČA V GORIŠKIH BRDIH
Sara Vodopivec:
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Žiga Lačen:
Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
Tjaša Živec:
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Jovan Sošić:
Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju